Математичний КВЕСТ "Калейдоскоп"
Математичний КВЕСТ "Калейдоскоп"
Правила гри
- Грають 2 команди по 5 учнів.
- Гра проходить у приміщенні НЦПО за певним маршрутом для кожної команди.
- Гра триває 1 годину.
- Перемогу отримує та команда, яка найшвидше досягне фінішу.
- Завдання командам видаються в конвертах у пунктах маршруту.
- Мобільний телефон лише у капітана команди для екстреного зв'язку.
- Гра проводиться без підказок.
- Кожна команда має маршрутний лист - карту у якому черговий пункту маршруту робить відмітки про виконання завдання. За кожне правильно виконане завдання команда отримує фішку - (частину розрізаної фігури).
- Кожний член команди повинен мати чистий листок паперу і ручку.
Хід гри
Учні діляться на 2 команди. Кожна команда до початку гри повинна вибрати капітана, назву, девіз, емблему.
1. Організаційний момент
На старті кожна з команд представляє себе. Капітани отримують маршрутні листи, де позначений порядок проходження етапів. (На двері кабінетів прикріплені назви «зупинок»,які позначені на маршруті. На кожному етапі команда повинна виконати ряд завдань .
Маршрути КВЕСТУ
Для команди «Фенікс»
Актова зала ―>Каб№: 6― >каб № 8 →>каб № 10 ―> методкабінет ―>навчальна частина» ―>Актова зала
Для команди «Піфагорійці"
Актова зала ― >«навчальна частина» ― > «методкабінет» ― >Каб № 6 ― >Каб № 8 ― >Каб. №10 ―> Актова зала
Актова зала ― >«навчальна частина» ― > «методкабінет» ― >Каб № 6 ― >Каб № 8 ― >Каб. №10 ―> Актова зала
Зупинка «Розумова гімнастика»
- Скільки існувало чудес світу? ( 7).
- Яку геометричну фігуру вивчає покарана дитина? (кут)
- Скільки часу Шахеризада розповідала казки? ( 1001 ніч).
- Скільки зубів у людини? (32).
- Що без кінця? ( кільце).
- Скільки ніг мають 2 жуки, 3 пауки,2 вужа,3 чижа? (42 ноги) ( 2 жука - 6*2=12, 3 павука8*3=24, у вужа - 0, 3 чижа 2*3=6)
Зупинка «Анаграми»
1. Велікд - Евклід.
2. Грампора – Програма.
3. Корсет – Сектор.
4. Форігап – Піфагор.
5. Ретамід – Діаметр.
Зупинка «Підказка»
Команди отримують по 4 запитання. Ведучий називає три підказки, за якими слід відгадати, про що йдеться. Після першої підказки -3с на відповідь, потім дається друга підказка і знову 3 с. Після третьої підказки – 5 с на остаточну відповідь.
І команда
Геометрія
1. У ній одних теорем штук сто.
2. Буває Евкліда, а буває Лобачевського.
2. Буває Евкліда, а буває Лобачевського.
3 .З грецької мови перекладається як землемірство, (виміри на землі)
Координати
1. Їх не вистачало дітям капітанаГранта.
2. Військові їх не розголошують.
3. Бувають у точки на прямій і на площині.
1. Їх не вистачало дітям капітанаГранта.
2. Військові їх не розголошують.
3. Бувають у точки на прямій і на площині.
Дзвоник
1. Найприємніше на уроці.
2. Найнеприємніше на перерві.
3. Буває ще й останнім
Екзамен
1. Ним закінчується навчання.
2. Якби його не було, ніхто б нічого не вчив.
3. Буває вступний, а буває випускний.
1. Ним закінчується навчання.
2. Якби його не було, ніхто б нічого не вчив.
3. Буває вступний, а буває випускний.
ІІ команда
Кут
1. У класі їх чотири.
2. Вимірюється транспортиром.
3. Туди ставлять малюків
Циліндр
1. Їх кілька у двигуні машини.
2. Є також такий капелюх.
3. Схожий на каструлю.
1. Їх кілька у двигуні машини.
2. Є також такий капелюх.
3. Схожий на каструлю.
Теореми
1.Їх формулюють математики
2.Є про трикутники, а є про кути.
3.Їх треба доводити.
Формули
1. Запам’ятати їх неможливо
2. За ними обчислюють.
1. Запам’ятати їх неможливо
2. За ними обчислюють.
3. Їх повно у довіднику
Зупинка "Поласуй гарбузовою кашею"
Спробуйте дістатися до гарбуза, який знаходиться серед цифрового лабіринту. Дістатися до нього можна тільки якщо будеш рухатися вертикально і горизонтально клітинками, у яких є цифра 6 або число, що ділиться на 6.
25 | 57 | 91 | 81 | 43 | 99 | 87 | 79 | 52 |
49 | 88 | 54 | 86 | 68 | 62 | 76 | 31 | 29 |
83 | 96 | 56 | 73 | 32 | 93 | 66 | 48 | 92 |
51 | 90 | 41 | 38 | 56 | 94 | 53 | 36 | 80 |
43 | 61 | 78 | 84 | 82 | 34 | 46 | 74 | |
71 | 58 | 75 | 33 | 28 | 44 | 95 | 42 | 32 |
37 | 35 | 21 | 6 | 26 | 24 | 18 | 30 | 45 |
72 | 16 | 60 | 12 | 55 | 40 | 87 | 77 | 59 |
22 | 14 | 19 | 98 | 39 | 47 | 85 | 27 | 50 |
Зупинка «Що зникло?»
Перед гравцями розкладають 10 – 12 дрібних предметів ( вирізані фігури многокутників, креслярські інструменти,тощо).
Після хвилинного запам’ятовування гравцем, їх накривають хусткою і гравці по черзі повинні їх назвати. Потім 1-3 предмети забирають з- під хустки. Коли хустку знімають, гравці по черзі називають предмети,що зникли.
Зупинка "МАТЕМАТИЧНИЙ АЛФАВІТ”
Необхідно для кожної букви алфавіту придумати математичний термін. Наприклад: А – алгебра, Б – бісектриса і т. д.
Зупинка «Склади фігуру»
З отриманих часток фігури за кожне виконане завдання треба скласти фігуру (квадрат )
Підсумок
Ведучий
Математичний КВЕСТ під назвою « Калейдоскоп» завершено. Ми підійшли до фінішу.
Завжди пам’ятайте ці слова: « Неможливо бути математиком, не будучи в той же час поетом в душі. ( С.Ковалевська)
І ось настав урочистий момент – оголошення результату КВЕСТУ.
Тож надаємо слово суддівській колегії.
(Нагородження команд)
Дякуємо учасникам гри за співпрацю,за прагнення до перемоги.
Закінчення КВЕСТУ та нагородження переможців.
Вручення сертифікатів та солодких призов .
Література
Журнал «Математика в школах України . Позакласна робота » ТОВ «Видавнича група «Основа»» 2013 р
Журнал «Математика в школах України . Позакласна робота » ТОВ «Видавнича група «Основа»» №7 , 2017 р
Комментарии
Отправить комментарий